lub
-
0 głosówZagłosuj
gogle
sugestia -
0 głosówZagłosuj
Obrazki ilustrujące standardy...
sugestiaŁączenie akcentów motorowodnych z żeglarskimi jest ryzykowne - tak, jedno i drugie pływa; jedno i drugie umożliwia transoprt ludzi ALE jedno na jest wiatr drugie na bajurkę. A nacja motorowodniaków z żeglarzami NIE KOCHA SIĘ. Może więc w wariancie PRO mały sportowy jacht żaglowy? A Standard to np optimist? A premium może być żaglowcem, ale one zwrotne i szybkie nie były, więc może 49er? edytuj post -
0 głosówZagłosuj
strona główna i nie główna
sugestia1. Ja tam nie wiedziałem że mam kliknąc Myszę albo herbatę aby wejsc do strony (a własciwie która jest główna)
2. Na stronie tej nie głównej Cennik jest w promocjach- z cennika pamiętam tylko -20% oraz -10% i 2x-5%. edytuj post -
0 głosówZagłosuj
:)
sugestiaZacvzyna się fajnie - Cisza, spokój, Webolution robi stronę - miło:) Dalej robi się denerwująco, Muzeum jakby żywcem przeniesione w rekaly linii lotniczych, ręka z Orange, Myszka Miki z HBO - trochę zbyt bardzo to oczywiste i zbyt bardzo przyciąga uwagę. trudno się skupić na treści strony, przeczytać cokolwiek, zwłaszcza, że ta czerwona kreska postępu stale postępuje i przykuwa wzrok. Reszta fajna:) tylko, jak się z ramki sugestii kliknie na stronę, żeby jeszcze coś podejrzeć, to wpisane, a nie wysłane sugestie idą sobie precz:) Z sympatii do Was wpisywałam jeszcze raz to samo, ale pewnie nie wszyscy sobie zadadzą ten trud. Kolory strony bardzo fajne. edytuj post -
0 głosówZagłosuj1. Nie wiedziałam (a dowiedziałam się przez przypadkowe kliknięcie), że klikając w któryś obrazek przeniesie mnie do szczegółów
2. Czerwona linia budzi napięcie... denerwuję się, że nie zdążę kliknąć
3. Jest 8 animacji: jedna odsyła do "o nas", druga do "tego co zrobiliście", pozostałe do "o naszych stronach"; miałam oczekiwanie, że każda przeniesie mnie do czegoś innego; no chyba, że wykorzystujecie prawo częstości...;)
4. Bardziej odpowiadałyby mi kolejność: cennik, promocje, pakiety (oceniam czy promocja to faktycznie promocja jeśli wiem, ile dana usługa kosztuje bez promocji. W zakładce de facto nie ma cennika, bo wszystko to promocje. Pytanie więc, czy rzeczywiście zyskuję.
5. Koncepcja strony podoba mi się; i cała reszta też edytuj post -
0 głosówZagłosujNa początek pochwała, bo tematyka morsko - żeglarska, jest mi bliska :-) Ten points for boats! :-) edytuj post
-
0 głosówZagłosujWpis powinien być zarówno pochwałą jak i sugestią ;).
OK Igor, do rzeczy - mnie trochę denerwuje otwieranie sie kolejnych okien po np "kliknięciu" np na pakiety i promocje lub grafikę. Jak ktoś będzie chciał "przebiec" przez całość stron, to mu się trochę tych okien pootwiera. Ja wolę kiedy mam tylko jedno okno otwarte lub jedną zakładkę dla jednej firmy.
Aha i przewijajcie te zdjęcia trochę wolniej i subtelniej (bez tych niebieskich błysków). Zdjęcia są super, ale u mnie błyski powodowały niepokój.
Ale generalnie - wygląda naprawdę ok.
Pzdr
sdragic edytuj post -
0 głosówZagłosujBardzo przyjemna, przejrzysta i poukładana strona. Z minusów powtórzę to co już ktoś tu napisał: czerwony pasek postępu drażni i za bardzo zwraca na siebie uwagę. Zdjęcia zmieniają się zbyt agresywnie. "Cisza spokój - bardzo fajne hasła, ładne zdjęcia". Intuicyjna nawigacja i czytelny, estetyczny układ przy bardzo dużej ilości informacji - duży plus, bo to jest w www najważniejsze. Ważne informacje są na wierzchu i to lubię. Dobry humor, fajna prezentacja dream teamu oraz różnych szczegółów (np. stateczki). Proponuję dołożyć zdjęcia dla kategorii: starter, młody wilk i wyjadacz w "pakietach"(gdy przeglądam paski podstron na stronie startowej, bardzo mi ich brakuje). Mam problem z zakładką newsroom - wg mnie brakuje wyraźnej, optycznej informacji, że proponujecie usługi zarządzania komunikacją w firmie. Mam wrażenie, że słowa: newsroom, webnews, blog&drive tak naprawdę niewiele mówią. Chciałabym po wejściu na tę stronę od razu zobaczyć (bez wczytywania się w opisy), że zajmiecie się komunikacją wewnętrzną mojej firmy. Zmieniłabym też nazwę zakładki newsroom, ale może się czepiam. Ładne i wygodne portfolio. Gratuluję i sukcesów życzę! oks
edytuj post -
0 głosówZagłosujBardzo mi się podoba ta jasność (wiem to brzmi jak z Seksmisji) i przejrzystość. Prezentacja na dzień dobry jest rewelacyjna! Prosta nawigacja. Lubię te zakładki horyzontalne, które póżniej niestety zniknęły i zamieniły się w standardowe przyciski na górze. Linki do stron wyprodukowanych - super. Z uwag to może warto zaznaczyć czy ulgi się sumują bo jak ktoś ma młodą firmę, zamawia dwie strony i zadzwoni do Was w piątek to wychodzi 40% upustu. No chyba, że tak ma być. No i moje czepialstwo nie byłby pełne gdybym nie powiedziała o dwóch literówkach w zakładce prezentacje :-) Ja tak mam. Ah, i po "kołowaniu" nad osatnią zakładką (nie pamiętam nazwy - coś jak La'mus) to wyjaśnienie pojawia się już poza ekranem. Hmm moim ekranem. Może muszę sobie większy kupić. Zdjęcia bardzo dobre i ładne. Generalnie bardzo mi się podoba i żałuję, że moja firma takiej strony nie ma. Aga edytuj post
-
0 głosówZagłosujwolałabym: zaczynasz, działasz, wymagasz. zdjęcia porównać np. do pisania, odręcznego, maszyna do pisania, drukarnia.... edytuj post
-
0 głosówZagłosujw stopce i w menu. edytuj post
-
0 głosówZagłosuj1.Proporcje układu strony głównej doskonałe (jasne i czytelne) ale pod warunkiem, że lista zakładek będzie na starcie zwinięta. A tutaj na stałe jedna rozwinięta zmusza nas do kręcenia scrollem. Pozwólcie nam wybrac co rozwinąc chcemy.
2. Flash- za szybko zmieniane widoki. To niebieskie costam wyskakujące na ułamek sekundy sugeruje atak przekazem podprogowym.
3. O Was- zaufali nam między innymi- a co z innymi? Zaufali nam - aby nie pominąc nikogo, nie dając sugestii, że są lepsi i gorsi, nawet jesli na razie nie ma innych edytuj post -
0 głosówZagłosuj
Witamy
sugestiai zapraszamy do komentowania, zgłaszania uwag do naszych stron. Za wszystkie opinie dziękujemy - sa dla nas niezmiernie ważne!